Blog awards!



Jajamensan :) Jag hade rätt, och jag hade rätt på att Kissie vann som kaxigaste i bloggvärlden.
Men Foki är en värdig vinnare helt klart, vann 3/10 eller 4/10 på galan. Grattis Grattis!

Jaha, så hur gick det för Paow, Dessie, Amir och Krillebooi ? Inte ett enda pris, haha!
Jag gillar deras bloggar på olika sätt faktiskt. Paow verkar vara söt och snäll och inte lika fjortis som Dessie.
Dessies gillar jag att läsa för att hon skriver roliga saker, men lite egoistisk av sig. Amir verkar vara så go på nått sätt. Han skriver ju inte sån skit som dom andra gör. Krillebooi läser jag inte lika mycket längre som jag gjorde innan. Men Fokis blogg läser jag verkligen varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0