Sanningar... Tänk om...

Haha !
Vi kan också se ut som fjortisar :P


Några sanningar om mig !

- Jag blir ganska lätt kär.

- Jag kan falla för folk för deras leende.

- Jag skulle inte klara mig utan mina vänner.

- Jag är typ "känd" i älmhult, alla vet vem Sansiken är :p

Några tänk om...

- Jag aldrig skulle träffat alla mina underbara vänner, skulle mitt liv varit som det är nu då?

- Mamma inte skulle fått mig, då skulle jag inte haft dom här underbara syskonen som jag har.

- Jag skadade mej så allvarligt så jag inte skulle kunna träna gymnastik mer, då skulle jag dött!

- Jag inte träffat Frida och Sally, skulle jag inte vara lika killgalen då?

- Jorden går under om en sekund... då skulle jag missa en massa i mitt liv jag inte gjort.



Ni kommer få höra mer funderingar jag har någon annan gång:P

Nu ska jag kolla på engelskan sen ska jag nana i ny tvättat lakan överkast och kudde, mysigt.


Puss & Hej ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tom jag ser mer ut som en fåårtis -.-'

2009-10-13 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0