Fika & Buzz

Skriver bara ett snabb inlägg nu, eftersom klockan e mycket och jag borde sova vid denna tiden.
Träningen gick ganska bra faktiskt, men en aning  trött idag,
Efter de var det bara hem och äta och byta om sen hem till syster och Håkan eftersom hon fyller år idag.
Jag ÄLSKAR verkligen deras hus, det är så som jag vill bo, får jag flytta in? haha:p
Tycker  deras text över bebissängen va sjukt gullig "Det finaste vi gjort" awee, så sött.
Fika och spela Buzz och det var ju inte lätta frågor om man säger så. Men jag vann en gång, men jag gissade mig igenom hels spelet :p
Nu ska jag sova, de e nog dags, tänkte kolla på väggtexter till min vägg som jag ska ha i källaren på mitt nya rum.
God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0