FREDAG <3

Yes, äntligen sista dagen i skolan denna veckan :)
Skolan var väll okej men den kunde varit bättre :)
Stack hem och mamma gjorde korv med bröd till mig, mums! Sen körde vi ner till Maxi och där mötte vi Emme som inte är på BB ännu, nu tycker jag inte du ska vara hemma mer!
Och nu är man hemma... Linda kommer sen och vi ska äta revben och bakad potatis.
Sen blir det nog Idol :)
Imorgon ska mamma pappa jag, Linda och mormor till ullared, wih :)
Puss :*

Dagens outfit !

♥ Hellokitty tröja från bikbok
♥Jeansleggings från Cubus
♥ Baslinne från H&M

♥Runt min handled sitter idag ett silverarmband (som alltid sitter där)
från guldsmedsaffären i älmhult. Och...
♥Ett armband med mitt namn på i strass. Sen hellokitty ena sidan och ett 
körsbär på. Finns lite överallt.


Kommentarer
Postat av: erika

fint tycker jag ! :)

2009-10-09 @ 19:26:10
URL: http://gustafssoonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0