Gymnastik!

Snart är det trävling :) Jippie!
Vi kommer ju vinna mixen på tävlingen i Ljungby eftersom det inte är något annat lag i M2 (mixklass 2)
Men i F2 (Flickor 2) så får vi kämpa om vinsten, men det ska nog inte bli så svårt, vi vann ju i förra trampet tävlingen den 4 Oktober 08. Det gjorde vi bra.
Men vi ska köra:
  • X-hopp ( eftersom det är obligatoriskt )
  • Gruperad volt
  • Överslag på hoppbord
Sen har vi ju tävlingen i Nässjö som kommer bli lite värre än den i Ljungby.
Linda tycket jag ska köra rondat flickis flickis salto, på tumblingen :o Och jag har bara kört en flickis på den, men det ska jag nog klara av tror jag. Sen volt öppna rondat flickis salto. Det får vi också se hur det kommer att gå. T,änkte att vi skulle klå dacke haha :p
Sen har vi friståendet och trampeten också, men de ska nog gå bra där också hoppas jag.
Det är bara att kämpa och göra så bra vi kan så kan vi ju hoppas på vinst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0