Hiss och Diss


♥ ...Fokis blogg, jag älskar den! Jag behöver inte säg mer än så.
♥ ...Nagellack,  det är ju kanon när man har inte så fina naglar, när dom börja gulna av allt man gör så kan det vara fint med någon färg på dom ex, rosa, röd eller lila.
♥ ...Mössor, hur skönt är det inte när det är minusgrader på morgonen och öronen fryser och gör ont. En stor hiss på mössor!


♥ ...Amandavaret´s blogg, hon skriver något som är så ontressant. Jag läser tex dessies blogg både för att hon ser så fjortis ut till utseende och då vet man vad hon komme skriva om. Och Amanda har inget speciellt utseende, och hur hon pratar i videoinlägg är ju så störande.
♥ ...Leggings, jag både hissar och dissar dom, dom kan vara fina att ha på sig, men dom går ju sönder hur enkelt som helst, det är bara att fastna i en liten sak så var dom också sönder.
♥ ...Kallt väder, om det nu ska vara kallt kan de väl vara snö. Det är ju så tråkigt med kallt blåsväder, då kan det ju bara kallt och snöigt, det är mysigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Och fler ska det bli ? Idominfjåårtiz. ♥

2009-10-17 @ 23:35:48
URL: http://fridastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0