Hissar och Dissar!



♥ Jag hissar mitt hår, man kan göra hur mycket som helst med det och det blir bra, som ha flätor och det blir som änglahår (aa'
♥ Jag hissar alla gymnasterna i min trupp, ni är helt underbara!
♥ Jag hissar verkligen Salliee och Frida, tänk om jag inte hade er hur skulle livet varit då?



♥ Jag dissar regnet! Man kan ju inte vara ute och göra någonting! Men det kan endå vara lite mysigt.
♥ Jag dissar inte sjävla tofsarna utan materialet. Vissa går ju sönder hur lätt som helst!
♥ Jag dissar vissa ögonskuggor, hur jobbigt är det inte när man köper dom sen ger dom ingen färg!

Kommentarer
Postat av: Frida (a

aww, dullit! <33333 ;***

idominfjårtiz for laaajf (L)

2009-10-27 @ 14:56:13
URL: http://fridastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0