Hjälp!


Oktober 08 - Oktober 09.. den inringade bilden på första bilden är 08.
Ser ni någon skillnad? =p


Tjenixen =]

Idag va det skola som alla andra dagar i veckan, förutom Lördag och Söndag då.
Menmen.. ganska lungt, var på någon såkallad "rock" konsert. Han som sjöng va väll duktig men dom som spelade så ju helt psyko ut =p förlåt!
Efter skolan så följde Fia med mej hem men då sa mamma att vi skulle hämta Linda på sjukhuset eftersom hon hade opererat knäet idag, så Sofia fick cykla hem efter en stund. Så vi hämtade Linda på sjukhuset och sen åt vi och åkte hem igen, därför jag inte skrivit förens nu =p
Imorgon slutar vi tidigt, tjugo över ett, det gillar vi, så vi får se vad som händer då =]

Jag har ju inte hittat något till balders, jo min svarta tajta midjekjol men vilket tröja!? Balders är ju på Fredag! Hjälp mej!

Men det får jag väll lösa på något sätt =p

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0