Liten plutt.

Kom hem för en liten stund sen, har ju vatt först hos Melker sen dansat.
Melker låg och sov i sin säng som är flera gånger större än han själv. Såg sjukt sött ut.
Och nu kan jag säga vad han fick av mej. Han fick en superman mjukisdress som ser för stor ut på han och så fick han ett katt gosedjur :) Åh! Jag vill ha han som lillebror!


Sen åkte man vidare till träningen, började med någon udda dans på en bänk till Leona Lewis låt bleeding love.
Sen forttsatte vi på tävlingsdansen, inte klara denna gången heller utan jag, Saga, Astrid, Sally och Elin ska göra den klar, så vi får se hur de kommer att bli :p


Hade ingen läxa tills imorgon så det blir slapp tills man ska sova. Funderar på vad ja ska ha på mej imorgon ;p
Chinos, Jeans eller Leggings? Ja der är ju det som är frågan... Tror ja ska ha det jag hade idag typ :) Men! vi får se.
Men ska inte skriva mer idag, ha de bra allihopa!


Pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0