Lördag <3




Somnade satans fort igår.. Frida låg och pratade med mej och jag fattade då men nu kommer jag inte ihåg någonting, kommer ihåg att hon sa något om Macke men vet inte vad. Jag sa till henne att sluta prata med mej för jag fattade ingenting, haha !
Menmen, vaknade typ klockan halv elva då vi åt frukost och jag åkte till mormor vid elva och Frida skulle till sin pappa.
Fanns inte så mycketr att göra hos mormor, hade tråkigt ett tag så jag och mamma gick ut och hon tog lite bilder på mej.
Har inte gjort så mycket mer, tänkte att jag skulle kolla på körslaget men jag har inte lust med att sitta stilla mer, eller jag sitter ju stilla här med men mina fingrar fladdrar ;p

Pussar !

Kommentarer
Postat av: erika

så söt! :)

2009-10-03 @ 22:03:34
URL: http://gustafssoonnn.blogg.se/
Postat av: emme

sötis=)

2009-10-04 @ 16:09:57
Postat av: Chicadelika

Sweet=)

2009-10-05 @ 12:53:56
URL: http://chicadelika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0