Om Sanna!

Din kropp:
hur lång är du:  161-163
vilken sko storlek har du: 36-37
är du nöjd med din kropp: vet nt xD.
skulle du kunna plastikoperera dig: inte just nu.
välj en sak du tycker är fulast med dig: jaadu...`?
hur mycket väger du: de ni ;p
vilken ögonfärg har du: blå
vilken hårfärg har du: blond
har du lång överkropp: njae
har du långa armar: normala?
har du långa naglar: japp
har du en finne just nu: Det har jag

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: Ganska trött.
vad tänker du på just nu: De jag och macke snackar om :p
saknar du någon just nu: ohja!
är du kär: jo...
är någon kär i dig: det finns de säkert någon som är :)
älskar du någon: Jajamensan :)
hatar du någon: ja!
hur är du om du är hungrig: Om man är hungrig så är man väl hungrig?
hur är du om du är trött: Nanig
om du sovit i tre timmar: piggare


Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: Jag skulle heta Linnea och det är fint. Men Kiara kanske :)
du skulle egentligen velat bo: älmhult, annars växjö :)
din högsta önskan är: det finns en massa :D
du skulle vilja ha: mycket!


Ditt rum:


vilken färg är det i ditt rum: vitt och rosa
har du en tv i ditt rum:
ja
har du en dator i ditt rum: laptop :)
har du en säng i ditt rum: nej, jag sover på golver, klart jag har säng.
vilken färg är ditt påslakan: Rosa tror jag =D
har du kläder på ditt golv: japp
har du tidningar på ditt golv: haha nej.
har du något annat på ditt golv: damm och möbler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0