Rubrik???

Hejhej !

Böjade dagen med att Måsse kom in på mitt rum och la sig och spann och tvättade sig. Men jag ville sova en kvart till så han åkte ut ur mitt rum och jag stängde dörren, inte så den gick igen. Men han puttade på dörren och kom in och la sig på mattan igen. Och jag orkad inte gå upp och slänga ut han ur rummet. Men han gick efter ett tag.
Fortsatte inte bra heller, cykla i duggregn till skolan så mascaran hade kladdat ut sig runt ögonen :p
Klockan tio över nio kollade vi på filmen "Holes". Vi har läst boken "Ett hål om dagen" så vi skulle se filmen också.
Den va ju bra den :d

Hemma igen, och jag sitter och funderar på vad jag ska ha för tröja på mej på balders.. ska ju ha min svarta midjekjol men vad ska jag ha för tröja??? ååh!!! Jag ska antingen ha min randiga tröja från gina tricot eller min gula tröja eller ett linne.. aja, får gå igenom graderoben ännu en gång.
Sally och Frida kommer till mig sen. Vet dock inte när. Men Frida lär ju komma innan :p
Och jag vet inte hur jag ska ha håret heller.. tror ja ska tupera och voffla överhåret och sen har de platt.
Men de löser sig då.

Får se om jag skriver mer sen innan balders. Annars kanske jag skriver innan tävlingen imån :)

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA HELD

WEII! Ha kul!:D

2009-10-23 @ 14:17:58
URL: http://sannaheld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0