Sanna ♥ Datorn



Dagen har jag för det mesta tillbringat med datorn :)
Fikade inne hos farmor vid halv fyra, men va inte där så länge.
Träningen nu ikväll gick kanon, men tiden går så fort, en timme är nästan för lite.
Körde iallafall den vi ska ha på nästa tävling i nässjö är den om jag såg rätt, tumbling, trampet och fristående.
Men först kör vi på tävlingen om tre veckor :)

Nu ska jag sitta här ett litet tag till sen ska jag nog läsa lite i "spotlight" sen sova, för imorgon är det ju skola igen.
Först skola sen hem ett litet tag sen ska man till träningen och sen kolla på innebandy, Macke spelar ju här imån och dom kommer bli ägda, inte för jag vet hur älmhult spelar men älmhult är ju älmhult, helt enkelt bäst.

Pussar !

Kommentarer
Postat av: erika

fin bild :)<3

2009-10-05 @ 20:09:46
URL: http://gustafssoonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0