Skola :(


Såhär snygga var jag och Emma innan träningen igår :p

Kunde inte skriva så mycket igår för blogg.se va så sjukt segt!
Men, det hände inget kul igår som jag vill ta upp här :p

Idag va de skola igen, gick länge idag, men hade håltimme idag, satt och snackade med Jennie, Jossa och Johanna.. Oj alla börja på J det har jag inte tänkt på :p
Historian va inte lika seg eftersom Johnny va sjuk, som tur va. Hans lektioner är ju så sega!
Idrotten hade vi ute idag, frös bara lite i början men ja hade en jävla massa kläder på mej. Mjukisbrallor, långarmad tröja och min rosa shakalack tröja, strumpor skor och vantar. Lunchen va nog den godaste denna terminen. Makaroner och köttfärssås, jag menar hur gott är det med något som ser ut som spya? :o

Menmen, hemma igen och jag ska snart byta om för träningen börjar om en timme, och Sally kommer och hämnar mig, i tid hoppas jag :p

Pussar & Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: erika

söta :)

2009-10-20 @ 20:59:34
URL: http://gustafssoonnn.blogg.se/
Postat av: erika

söta :)

2009-10-20 @ 20:59:57
URL: http://gustafssoonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0