Sömngångare och Sömnpratare

Godmorgon sötnosar! ♥
Har vaknar precis, vaknade första gången vid nio, vet inte vem som var uppe då men jag tror det va mamma och pappa, menmen.
Idag kommer Emme, Melker och Håkan hem så vi ska träffa tror jag och då ska dom få sin söta sak av mej :)
Sen får vi se vad det blir. Mamma och pappa ska nog hjälpa Robin och Johanna i sin lägenhet. Och jag kommer kanske vara där, men det finns ingenting att göra så jag stannar nog hemma.
Jag kom på en sak jag nog inte sagt, kom på att jag inte sagt det i morse.
När jag var liten gick jag i sömnen typ hela tiden. Då kunde jag gå ner till kaminen och lägga  händerna på den när den var kokhet, men sån tur var det att Robin hade sitt rum där nere så jag hann aldrig, sen har jag gått ut på trappan och ställt mig, sedan dess har vi alltid låst dörren.
Jag har gjort en massa annat också. Sen pratar jag i sömnen, men ingen förstår vad jag säger, och jag märker inte det själv. Vissa gånger kan jag bara skrika "nej nej nej" och sånt. Och går i sömnen gör Robin också, han river ner saker, han möblerar om hela källaren på nätterna. Linda, gjorde inte du det också när du va liten? Emmelie vet jag inte. Men det är bara 18%  i hela sverige som gör de, så vi är unika :p

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, jag gick jättemycket i sömnen =)

2009-10-17 @ 19:18:53
URL: http://chicadelika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0