Växjö !

Melker 091014 <3


Tjingeling, skola en stund idag också, men jag skippade ju sista lektionen för vi skulle ju till växjö :)
Först till sjukhuset med Linda för kolla någonting eller nått. Hon ska ju operera knäet igen nästa vecka.
Sen så gick vi en liten sväng i affärer, köpte en sak till Emmelie, Håkan och Melker som jag inte tänker skriva förens hon sett det eftersom hon kanske läser bloggen :p men jag köpte en mössa till mej själv också :)
Efter vi gått i affärerna ett tag så åkte vi till "bb-hotellet" där Emme, Melker och Håkan var. Och jag kan ju säga att Melker va det sötaste jag sett. Så sjukt söt, små händer små fötter och så mjuk har jag aldrig kännt någon vara. Ni ser ju på bilden hur söt han är :)
Efter vi vatt där ett tag så åkte vi till mc donalds och åt sen åkte vi hem :)
Kyss'n

Kommentarer
Postat av: Frida

Guud vad sööt ! :)

2009-10-15 @ 19:39:41
URL: http://fridastahl.blogg.se/
Postat av: Amanda Kling

sjukt söt :]]

men det är 2009 nu sanna, och inte 2008 =P

2009-10-15 @ 20:03:36
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0