Älmhultsdagarna !

Glömt att skriva att världens bästa bok har tagit slut :(
Men kan ju säg att de va den bästa bok ja har läst ;)

Jag och Frida skulle igentligen vara med Fia innan balders men hon dissade ju oss, flåt.
Så jag, Sally, Frida och Sanna ska vara hemma hos Frida innan. Blir nog bra de också :)
Bara 10 dagar kvar ju, hihi, kommer bli kul de :)

Och om några dagar är det ju älmhultsdagarna, blir ju airtrack som jag sa.

  • Hjulning chase hjulning
  • Dubbelhandvolt
  • Handvolt frivolt
  • Volt
  • Rondat flickis
  • Ronat flickis 2+
  • Valfritt, ska nog köra rondat flickis flickis salto

Okej ni kanske inte fattade så mycket, men det är ju bra för då kan ni ju komma och kolla på oss på torget mellan två och tre så får ni se vad jag menar med alla konstiga saker :)
Men nu ska jag leta upp ett par papper som mamma ska skriva på till skolan, sen ska jag nana.

Puss Puss !


Kommentarer
Postat av: Linda

Handvolt 2 heter det=) volt skall vi inte ha=)

2009-09-10 @ 22:07:30
URL: http://chicadelika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0