Är dom muskel-lösa?

Tjenare :)
Skolan va helt okej idag, särskildt svenskapasset, sofia och mårtens snack:
- Mårten? Varför har du så tjocka vader?
- Dom är muskelösa!
- Är dom muskel-lösa?
- Han bara dom är muskelösa och nu vet jag en som ska ha kvarsittning resten av läsåret !
Haha ! Fy va sofia skämdes sen xd'
Sen snackade vi och fiskplantering eller något, och Amanda och jag satt och snackade:
- Sanna? Hur fasen gör fiskar barn? Sätter man dom på varandra.
- Nej dom backar xd
Haha ! Ja, de va ju bara en liten del av de roliga, efter skolan så stack jag och sofia ner till byn och kollade lite i affärer. Finns en rosa glittrande ögonskugga på lindex som jag vill ha :) Sen 2 tröjor från JC och en från Trend house. Samma affär som vero moda typ.
Och nu har man precis ätit, sitter och lyssnar Fall For You - Seconhand Serenade, den är så jävla bra.
Sen ska man med mamma och hämta bilden hos doktorn :P Då menar jag bildoktorn :P
Sen får vi se :)
Imorgon blir det markarydsmarknad med mamma, syster, syster och pappa, vet inte om syter och syster ska med men de får vi se :) Tänkte att ja skulle ha ett par enfärgade shutter shaders men vi får se hur de blir med det. :P
Juste glömde nästan säga att jag gjorde flickis på gräsmattan idag :) Duktig jag e :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0