Balders 23/10 - Tävling 24/10



Två bilder innan balders, klippt ut från två andra bilder och Sally skulle dödat mej om jag la ut dom där hon är med och de tänker jag inte riskera :P


Dansen va kul :) Körde något knas i början och snart e dansen klar, den blir ju kanon ju , och jag är lite stolt över mej själv att jag kommer ihåg den :)
Nu är vi anmälda till tävlingen i Ljungby också, så kom och kolla den 24 oktober.

Jag kan ju säga att jag inte kommer vara speciellt pigg på morgonen eftersom jag ska till balders dagen innan, och denna gången va jag hemma ett, hoppas inte vi ska åka åtta eller något på lördagen.
Men de får väl gå, tävla och balders är ju kanon kul :) Vilken helg :)

Skriver nog inte mer idag, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0