Balders = Sjukt kul !

Förlåt att jag inte skrev någonting igår men va inte inne på datan alls då . Men nu ska jag berätta om hela dagen :)
Skola mellan 8:00 och 13:50 typ, sen skjutsade Frida hem mej och jag skulle duscha och packa kläder till Balders, när jag var klar så skjutsade Frida mig hem till henne där hon skulle duscha och sen klädde vi på oss och sminkade oss och fixade håret. Och Frida bytte kläder två miljoner gånger. haha !
Efter en liten stund kom Sara, Helen och Sanna till oss och sen kom Dogge och till slut kom Sally också. Sist som vanligt, haha !
Vid typ tio över sju gick vi mot skolan där vi skulle åka buss ut till häradsbäck där balders ligger. Vi tänkte att de inte var någon idé att åka den bussen som alla andra tog eftersom vi skulle kommit in i bussen typ sist.
Men när vi väl va på så skulle Frida få igång sina lysrör xD Vi fattade ju inte hur man skulle få igång dom som man har i munnen men dom skulle man tydligen skaka.
När vi va framme sprang vi in till balders utan skor eftersom vi lämnade dom i bussen, och fy satan va kallt det  var. När man kom in där vimmlade det ju bara av snygga killar ! SPRETHÅR SPRETHÅR SPRETHÅR ! Och en som jag och Frida hittade på mc donalds för någon vecka sen som jag tyckte va as söt, och Frida bara nej han är bara tio ! Men han va ju på balders ! Gah! Aja får ta tag i de nästa gång.
Och en viss person visade ju halva röven efter ett tag xD

Hade iallafall svin kul ! Längar till nästa.


Idag ska vi till min morbror och fira han eftersom han fyllde år i Onsdags.
Inte speciellt kul menmen, de får väl gå det också :P Han har ju dator :)

Skriver ikväll !
Puss ! <3


Kommentarer
Postat av: anna

2009-09-20 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0