Bästa boken !

"Han hade duschar och kom in i rummet med bara en handduk runt höfterna.
Håret var vått i nacken. Ryggen och axlarna var täckta med små glittrande vattendroppar.
Han stog stilla och såg ut igenom fönstret i kanske en halv minut, och när han vände sig om och tittade på mig, var jag tvungen att slå ner blicken.
Ibalnd undrar jag hur han skulle reagera o han fick veta."

Några rader från boken syskonkärlek, asså jag älskar boken verkligen. Det får en och tänka till, man kan inte ha sex med sina syskon, det är sjukt ju!
Missade början av ghost wispers sen fattade jag ju ingenting så jag gav upp :P
Men ska nog ta mej ett glas oboy och sen borsta tänderna och läsa mer i boken :)
Pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0