Blått och Svart :)

Hallo ! ♥

Har varit i växjö med Sofia och mamma och Pappa :)
Träffade Frida där också, men vi gick inte med henne :P
Kom iallafall hem med en blå kjol och en svart tröja som jag ska ha på balders som är på fredag :)
Och Sofia ska ha blåa kjolen och en vit likadan tröja :)
Mc donalds till lunch och mc flurry påvägen hem.
Har gjort matten, engelskan och geografin tills imån, fasen va duktig jag är :)
Tänkte att jag skulle ta lite bilder med systemkameran men den va ju inte laddad :( Så jag ska börja på en header tror jag:)

Kyss på er !


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag skickat anmälan=)

2009-09-16 @ 20:21:54
URL: http://chicadelika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0