Hiss och Diss !

- Jag hissar verkligen alla stickade koftor, jag menar hur fint är det inte? Dom finns ju också i alla olika färger, svart, vit, blå, rosa, grå.
- Jag hissar chinos, kanon fint ju! Även om många fjortisar har gummiband på chinos så kan det vara fint ibland, men dom finaste färgerna är såklart rosa, ljusare blå och beiga.
- Jag hissar hösten, den är mysig när alla löven faller. Men inte när det regnar usch, men det kan ju också va mysigt ibland.
- Jag dissar alla tröjor som går sönder, hur jobbigt är det inte ? Små hål överallt i linnerna.
- Jag dissar alla falska människor, varför inte bara säga som dom tycker och stå för vilka dom är?
- Jag dissar alla stora bloggare eller vissa som dessie, paow och kissie. Dom tror dom verkligen är något, åh du är så wannabe mej och du älskar hellokitty och du är så wannabe mej och du har mjukisdress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0