Mamma mia !

Ludvig sov hos mig inatt, i flera timmar.
Det var så ... Usch, jag kan inte beskriva det utan att bli töntig! Det var så enormt! Jag sov i hans värme och andades hans luft och jag älsade honom.
Att få somna tillsammans.
Så löjligt enkelt!
Vet du en sak, dagbok? Jag kommer aldrig att älska någon annan som jag älskar Ludvig. Nu skulle mamma säga sådär tror man alltid när man är sjutton år och kär.
Men jag tror inte. Jag vet!
Nu ska jag göra slut med Johan.


Ungefär 100 sidor kvar i boken, den är så jävla bra, som jag har sagt för 111 gången :P
Har kollat på mamma mia nu ikväll och jag somnade inte som jag gjort dom andra två gångerna xd Nu har jag sett hela en gång till :P Sen fanns det ingenting och kolla på på tv :(
men vi får se vad Sanna Linnea Majken Kaisson ska hitta på nu :)

Pusspuss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0