Mobil :)


Den jag har nu !

Den jag vill ha !



Jag kom precis på att jag vill ha ny mobil ;p
Jag vill ha den jag har fast i en annan färg för min är tråkig nu och jag vill ha en UTAN repor som min har väldigt många.
Men den är ganska tålig, jag har:
  • Tappat den ner för källartrappen
  • Cyklad med den i fickan och den trillade ut i as hög fart ner i asfalten 3 ggr
  • Snubblade i trappan på hällevik och den fick ett antal repor där fram i hörnet
  • Tappat den i en trampbåt på öland när jag och Cilla hoppade på dom
  • Och en massa massa gånger i golvet
När kommer den gå sönder egentligen? Men de får den inte ;p
Sen får dom inte ta bort gratis sms saken. Jag har typ 700 sms kvar och dom går ut den 25 September.. och jag smsar som satan varje dag.. förra lördagen smsade jag 1000 sms, ojdå ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0