Ny duschad (yy'

Nu är Sanna Kaisson ny duschad och blir galen på Frida som inte svarar på sms...
Antingen är hon sjukt osocial och dissar mej eller så har hon inga pengar och inga gratis sms.
Skulle behöva veta om vi skulle träffas efter skolan innan vi ska träffa Sally och Sanna innan balders :P
De blev många innan :P Skulle fortfarande behöva blåa eller svarta lite större örhängen :) Inte hängande utan sånna som sitter fast, man vet aldrig vem man fastnar i :P
Sen kan jag inte bestämma om jag ska ha platt hår, lockigt hår eller flaffy hår. Men jag tror jag ska ha platt hår med lite vofflat under :)
Nej nu ska jag sova. Vi hörs imån !
Kiss and hug ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0