Skador inom gymnastiken !

Såg precis på denna uppvisningen att jag hade armbågsstöd, och jag har inte sagt något om det innan så de får ja väl ta upp nu.
Det var en uppvisning som vi hade i liatorp, då skulle jag prova att göra rondat flickis flickis, och de gick inte som jag hade tänkt mig. Linda skulle passa mig och jag hade för lite fart så hon sa stop men jag hann inte tänka så långt så jag gjorde den andra endå och då så vek armen sig innåt, kanske hoppade utled eller något, men de gjorde fruktansvärt ont. Och jag hade ont i den i över två veckor och vi gick till läkaren och han sa att jag hade vatten i armbågen och att det skulle gå över så jag fick inte träna två veckor efter de heller, ett tag efter detta hände så hände de igen att den vek sig men de va inte lika illa så jag kunde träna vanligt :) Nu är det bra igen :)

När jag endå är pågång kan jag säga att jag skadade knäet också, det var när vi körde flyvespring ( handvolt på en plint) så landade jag utan att spänna mig eller något så knäet vek sig bakot, de gick nästan också urled eller något, ont som satan gjorde det också, så jag gick på kryckor i några dagar.

Vad händer nästa gång? Axlen ? Ne fy, nu får de inte hända mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0