Skola, Emma, Träning !

Samma rubrik som igår ;p
Dagen har i stort sätt varit lika dan som igår...
Skola som vanligt, kan det inte variera någon gång ? Kan det inte vara träning sen skola ?
Men iallafall så va de ganska lungt, ingen håltimme så vi fick sluta tidigt.
Emma och jag traskade hem och mamma gjorde pommes och korv till oss. Sen så kom jag på att jag hade 48 glosor i spanska till imån som jag ska kunna ;o så det var bara att börja på det. Ska fortsätta snart för jag kan nog inte hälften ännu.
Men har tränat och så precis, mitt knä gick bakåt men jag fortsatte (Y) duktig jag är :)
Nu har man precis ätit kykling och nudelsoppa och snart måste jag göra min spanska. Usch.

Pussar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0