Första flickisarna på gräset..

2010 gjorde jag för cirka en halvtimme sen. UNDERBART!
Gick mycket lättare detta året än förra. Konstigt.

Vatt på maxi med mamma och Linda innan också, istället för godis i påskägget kom jag med förslag att mamma skulle köpa en foundation till mig och det fick jag.

Jajajajaj, benen jag vet LINDA!

DAGENS KLÄDSEL: midjekjol, randig tröja leggings 
DAGENS SMINK: foundation, mascara, ögonskugga
DAGENS FRISYR: självlockigt med platt lugg
DAGENS VILL HA: studsmatta
DAGENS KÖP: hmm, inget
DAGENS LÅT: Scatman 2009
DAGENS HUMÖR: På toppen humör.
DAGENS DUMMASTE: en tjabb på msn
DAGENS SÖTNOS: ekorren i trädgården :D
DAGENS DRICKA: fanta
DAGENS MAT: gulach
DAGENS JOBBIGASTE: mina torra läppar ;o

Kommentarer
Postat av: Nessie

Gud vilken fin blogg!

allt bra?

kram

2010-04-03 @ 16:41:47
URL: http://tkeh.blogg.se/
Postat av: linda

you read my mind ;)

2010-04-04 @ 01:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0