Har tråk!

Hej!

Har precis duschat nu. Innan kollade jag på två avsnitt av "make it or break it".. I LOVE IT!
Man lär sig ju lite engelska på köpet. Finns ingen text.

Emmelie och Melker kommer hit senare idag och sen ikväll är det dans som gäller :)

Puss!


~> Skriv 8 saker du ser fram emot:
* Sommaren
* Dm
* Hällevikslägret
* Sista balders innan sommaren
* Böda
* Danstävlingen i Västervik
* Skolavslutningen
* När man kan ligga ute och sola

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Jag har min naturliga hårfärg
* Vissa anser att jag är blyg och vissa inte
* Jag kommer inte sluta denna sidan 25 på gymnastik
* Älskar musik
* Jag har tränat i 12 år
* Jag har dansa Jazzdans i två år
* Jag har aldrig färgat håret
* Jag vill bli fotograf :)

~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* ba
* typ
* herreguu
* biiatch
* orka inte
* men 
* seriöst
* ehhh jaah??

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* bh
* trosor
* linne
* mjukisbyxor
* 2 ringar
* örhängen
* halsband
*  --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0