Överskottsenergi!

Tjenixen!

Har varit med Sally hela dagen. Mycket roligt. Har haft så överskottsenergi så när vi gick ut till maxi på våran lilla shopping runda. Då gick jag och snackade flummskånska, skit kul hade jag. Skrattade åt mig själv.

Jaja, har precis varit och dansat i en timme. Alltid lika kul, men gillar inte Lindas komplicerade kombinationer. JOBBIGA!

Ska inte göra så mycket ikväll. Skönt att man slipper gå upp så tidigt imorgon. Men jag och Sally ska ut och springa i spåret hade vi tänkt oss.

Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

ju svårare desto bättre=)

2010-04-05 @ 01:39:01
Postat av: Maackyy

fin blogg! :D

2010-04-05 @ 02:15:57
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0