Växjö!

Hejsan!

Skrev bara ett inlägg igår? Tror jag..
Jag var med Emma hela kvällen och vi sov hos mig istället för vi inte kunde sova hos henne.
Men kul hade vi, och jag rekommenderar inte att sova skavfötters med henne i en 90 säng. Trångt dom satan så jag somnade inte förens tre.

Mobilen ringde nio och Emma tvingade upp mig, hon tände lampan och rullade upp och jag gömde mig under täcket för jag inte såg någonting. 
Menmen, klockan 11.02 satt vi på tåget mot Växjö, men något cp tåg hade kört mot rött, så vi satt och väntade i typ 50 minuter innan det gick och det var drygt. Hittade Frida på stationen också så vi åkte med henne upp och hem.

I Växjö badade jag och Emma en liten stund sen gick i affärer. Köpte två ringar och en ljusblå bh.

Nu är jag hemma och ska antagligen sitta vid datorn hela kvällen, eller jag ska kolla på Talang med mamma, pappa och Linda, och hon ska sova här i natt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

låter mysigt sötnos :)

2010-04-09 @ 20:22:24
URL: http://eerikag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0