a true friend is like a diamond, precious and rare.



Hola amigos!

Ja, jag har läst spanska en stund idag, eftersom vi har typ 16 glosor eller var de var till imorgon.
Skolan idag var ganska okej, gick till två och tekniken var otroligt seg! Och det roligaste idag var faktiskt bilden, lekte med lera.

Efter skolan åt jag och lilla Fia på ikea och sen var det träning vid fem. Det gick ganska bra faktiskt.

Jag ska strax sova i min underbara säng. Och jag ska verkligen ta näsdroppar innan jag sover, så jag kan sova, är så satans täppt i näsan. Irriterande!

pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Viljarlinea

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-07-12 @ 07:54:07
URL: http://viljarlinea.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0