Back in Älmhult!



Den fina tatueringen (som inte är riktig) som vi gjorde!

Hemma nu i alla fall, och dagen i Växjö blev inte som tänkt idag heller, men det gick väl an.
Åkte hem vid 16:12, och har precis duschat lite och målat om mina naglar till gråglittriga, jag älskar nagellacket dom säljer i ullared, det är jättebra!

Måste verkligen berätta en rolig sak som hände igår, vi satt på en trappa och det kom fram en bosnier eller vad han var och här har ni på ett ungefär våran konversation.

Han till Frida:
Hey, får jag snacka med blondy?
Frida: Ehh ja?
Han till mig: Får jag snacka med dig blondy?
Jag: Brors på vad det gäller?
Han till mig: Blondy min kompis såg dig innan och han föll down för dej!
Jag: Jaha?
Han: Är du singel?
Jag: Nej?
Han: Jo det är du, min pappas bror är dr phil, han säger att ni säger så för ni inte vill ha sånna som vi..
Jag: Okej..

Nej jag har inte glömt och berätta någonting här, jag är singel och jag sa det för han inte skulle dra med mig.

Se vad som kommer hända ikväll, är ganska trött.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0