Emma & Träning!



Fin bild från igår, haha!
Ingen av oss trillade ner från sängen fast vi sov bredvid varandra, Emma puttade bara lite på mig när jag tog för stor plats.
Vi vaknade vid typ tolv idag och varmt var det verkligen i mitt rum. Igår kollade vi på både Twilight och New Moon och Emma fick samma reaktion på slutet på New Moon som alla andra.

Just nu sitter hon och bläddra i min Frida tidning och vi läste en rolig sak i den där stod "Hur vet man att man är tillsammans" när dom intervjuvade några killar då svarade den ena "Det står på facebook" haha! Jo det brukar det ju göra, men näe!

Vid halv sex är det träning, awesome.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Qqhz

Very informative and enlightening website

2011-11-25 @ 09:51:03
URL: http://qqhz.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0