En sista natt i mitt rum..

och i min älskade säng.. :(

hm, det är nackdelen med och få ny säng, att man saknar sin gamla, jag tror jag har haft den ja sover i nu i typ tre år, jag kommer inte ihåg riktigt men länge är det, och jag har ju fastnat i den, den är så mysig!

Nej nu ska jag stänga av och sova för imorgon ska jag kladda tapetklister på väggen och mamma sätter upp tapeterna, och sen ska sängen in här och den andra ska ut, sen får vi se hur jag möblerar här, haha!

Imorgon mellan 18-21 ska jag träna också, i klöxhult för en gångs skull, då ska jag sätta min en och halva på våran trampett också.. nu hörde du det Linda, då ska jag köra tills jag sätter den!

God natt!


Var det verkligen så mycket snö i vintras??
Har nästan glömt.. men det ser ju riktigt mysigt ut, vilket det också var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0