Har du vänner, betrakta dig då som rik.























Hej!

Hemma efter ännu en skoldag, bara en kvar denna veckan sen är det helg och älmhultsdagarna, totaly awesome!

Hade någon skattjakt från åtta till halv tio idag, och det var faktiskt ganska roligt, skulle springa runt och leta upp olika saker som en person med tatuering som vi frågade två miljoner gånger.. och vi tävlade mot niorna så vi får reda på resultatet imorgon.

Och jag råkade säga till min musiklärare att jag skulle sjunga på musiken, ajdå!

Mamma och jag passar Melker efter Emme är och klipper sig, så vi har varit på willys och nu sitter han och mamma och leker på golvet.
Sen vid halv sex är det träning i Klöxhult, sista innan uppvisningen på lördag.

I morgon ska jag spendera hela dagen med Emma, Fia och Frida på älmhultsdagarna, så vi ska väl åka en och annan karusell, toppen!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0