John Tucker Must Die!


"När skolans tre snyggaste tjejer upptäcker att John Tucker har bedragit dem allihopa bestämmer de sig att hämnas ordentligt. Nu ska Tucker tvingas ändra på sig - annars kommer dee att förvandla honom från skolans cooling till skolans skämt! Kommer den fantastiska trion verkligen lyckas göra om denne evige player  till en seriös pojkvän..."

Alltså denna filmen var nästan den bästa jag sett, så alla borde verkligen se den. En komedi med lite kärlek i, eller ja, inte sann kärlek direkt, haha! Köpte två filmer i ett fodral och den var en av dom men jag har inte orkat kolla på dom, så sa Frida att den var jätte bra så jag var tvungen och kolla på den, och hon hade rätt!

Nu ska jag ta och borsta tänderna och gå och lägga mig.. imorgon måste jag nog städa iordning lite på mitt rum, som blivit väldigt stökigt av någon konstig anledning, sen ska jag träffa Fia, vi hade en hel del och berätta för varandra innan idag eftersom vi inte träffats på över en månad, gaalet!

God natt!

Kommentarer
Postat av: cool

haha, filmen är gammal som gatan och riktigt dålig, har bara 5.5 från imdb.

satsa inte på filmkritiker jobbet!

2010-08-09 @ 00:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0