Killar som fixar sig är INTE bögar!

hmm , jag och Fia satt och snackade om en sak innan..

När man ser en kille som lägger ner sin tid på smink, hår och kläder, då säger dom flesta killar att dom bögar Varför är dom det nu då? Är ni så avundsjuka på att han är så snygg, och ni inte kan sminka er för ni tycker det är bögigt? Det är väl bättre med en kille som sminkar sig och fixa sig än en som har tusen miljoner finnar och se ut som en slashas. Right?
Vem har sagt att det är bögigt och sminka sig? Finns många som sminkar sig som vissa inte vet om, det syns bara inte. Tjejer använder smink då får killar också det.

Jag älskar killar som fixar sig, okej, dom kan vara söta ofixade också. Men en kille som fixat håret (gärna spretigt) och klär sig i en fin stil, det är ett +.

Och vad fasen har läggningen med utseendet och göra??? Ta och tänk lite!

Och en annan sak, jag förstår mig inte på killar som rakar av håret, speciellt inte dom som  har as fint hår.. det är inte snyggt, förstå det!

Kommentarer
Postat av: Frida

You got it girl!

2010-08-10 @ 22:55:28
URL: http://fridagirl.blogg.se/
Postat av: nelliedaag (;

håller helt me dig asså! ;D<3

2010-08-11 @ 21:37:22
URL: http://nelliedaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0