Klä böcker är inget för mig!



Klädde in mina böcker innan,
men mamma tyckte det såg så konstigt ut. Och såklart så tog pappret slut. Så vi fick åka och köpa bokplast och så hittade jag present till Emma som fyllde år i fredags och till Fia som fyller år imorgon.

Förresten, dom satte upp en lapp och Karlshamn.. för er som inte vet så har balders lagt ner och för er som inte vet vad Balders är så är det högstadiedisco i Häradsbäck. Så dom har startat ett typ balders i Karlshamn istället, okej innan åkte vi 2 mil för 120 kronor och nu åker vi 10 mil för 130 kronor, men vad gör 10 kronor vid ett sånt här tillfälle?

Ska nog borsta tänderna strax och sova, jag var jättetrött i morse, och pappa var gullig och körde mig för det regnade, ååh.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Jensandrea

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 19:09:14
URL: http://jensandrea.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0