Livet består av ögonblick!




Linne & Kjol & Kofta-Gina Tricot /  Leggings-Ullared / Jet Set klocka-Ur och Pen

Hemma från skolan.. det är faktiskt ganska okej, jag kan nog inte klaga allt för mycket. Idag stod det mentorstid, matte, engelska, bild (hade svenska istället), lunch och teknik på schemat och vi slutade 14:00. Vi började skriva på någon historia på svenskan.. man fick välja mellan fyra bilder och skriva en historia, så jag tod en där det var en kille och en tjej som gick åt skillda vägar på tågrällsen. Och jag tycker den blev ganska bra, skrev inte så långt, men ändå blev den bra.

Jag ska nog ta lite grillat som vi åt igår, är lite hungrig.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0