Rörigt..??



En aning ja..
som på bilden ser ni att jag tagit bort hyllorna och dragit ut sängen och skrivbordet och dammsugat där, för imorgon ska vi ju börja på det så fort som möjligt.
Kanske svårt och förklara hur jag ska ha det, men jag kan försöka.

Jag ska ha en antingen fyrkantig eller kvadratisk spegel med sånna här lampor i kanterna tror jag, och under det ska det vara ett sminkbord, där jag kan ha smink, borstar och dyligt. Och det ska vara bredvid fönstret.
Ska ta min brors gamla säng sålänge för vi ska köpa nya till jul en 120 säng, komsi komsi boys nu kan ni sova här utan att det blir så trångt, hahaha skämt åsido. Jaja tillbaka till saken. Sen kommer jag någon gång köpa ny tv bänk.. tror i alla fall att det kommer vara så. Ni får se när det är klart, detta kommer bli toppen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0