Rumrenovering :)



Buenos Dias!

Vaknade för en liten stund sen, så har inte gjort så mycket mer än gått på toa och satt mig här.

Jag har nog inte berättat att jag ska renovera mitt rum?
Men mamma och pappa hade tänkt börja på det när jag var i hällevik men dom var rädda att jag inte skulle tycka om tapeten som jag ska ha som fondvägg. När vi ska till växjö i veckan ska vi nog kolla på tapeter och sånt.

Jag ska i alla fall ha en svart/vit/grå mönstrad fondvägg och dom andra väggarna ska vara vita.
Sen ska vi köpa ett sminkbord och en spegel som jag ska ha lampor runt, ungefär sånna dom har i make up salonger, ja ni vet vad jag menar. Sen ska vi inhandla en ny säng till mig och lite sånt. Det kommer bli kanon tror jag.

Nej ska nog fixa mig lite snart.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0