Sammanfattning av dagen..

hon får mig alltid att skratta,
fast jag egentligen ingenting fatta,
blå ögon och långt blont hår,
tror inte någon henne slår,
i gymnastik har hon rätt teknik,
hon får alltid in en eller annan spik,
att hon gillar fjortis killar, än sen?
hon kommer ändå alltid att vara min vän!

Haha, Frida du är för söt :)
Gillar speciellt "i gymnastik har hon rätt teknik hon får alltid in en eller annan spik"




Hm, sammanfattning av dagen då ja.. jag har varit på Second Hand och Ikea.. jag har skruvat ihop en byrå alldeles själv, just det jag ska bli skruvare, ehm finns det.. nej tyvärr. Jag har suttit vid datorn.. jag har hunnit en massa helt enkelt. Och imorgon ska jag bara ta det lungt hemma hos mormor, och jag ska ta en mass bilder, jag ska nog leta kantareller helt själv, nej då går jag nog vilse eller så kommer det en älg och äter upp mig.

Ska sitta här en liten stund till sen ska jag sova.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Rasmusanne

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-02 @ 16:30:13
URL: http://rasmusanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0