Shopping i skåne.


Byxorna från gina tricot för 49 kronor!


Hejhej!

Åkte vid ungefär tio i morse till hyllinge, där vi först gick på Bauhaus och kollade på tapeter och jag hittade dom jag ville ha men mamma tyckte dom var för dyra, så vi skulle leta upp ett rusta någonstans där jag visste att dom fanns. Men innan dess gick vi i affärer men jag hittade ingenting, och när vi åt på ett ställe där tog jag en kebabtallrik, när jag fick den var det enda jag fick fram, OH MY GOD! Det var ingen liten kebabtallrik. Nu äter jag inte det på ett tag..

Vi skulle leta upp Rusta någonstans i närheten, så det blev vid väla och där hittade jag tapeter men inte dom jag hade tänkt, ni får se dom när vi satt upp dom som jag hoppas på att vi kan göra imorgon.
Vi gick även en liten stund inne på väla och där hittade jag väskan som jag ska ha som skolväska från H&M, och ett par baseboll mjukisbrallor inne på gina tricot för 49 kronor som kostar 249 i växjö, konstigt?? Och två toppar från H&M som jag letat efter läääänge.

Ska sitta här hela kvällen och kanske se på en film, blir inget med tjejerna, vi får ta det en annan dag :)

puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jättefin blogg :D



Kan du inte lägga upp bilden på väskan från h&m :)

2010-08-14 @ 00:01:00
Postat av: Arnleah

Thank you for the informative website

2011-06-22 @ 13:19:03
URL: http://arnleah.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0