Sommaren 2010!


En bild från idag när Linda fotade mig!

Herregud, det är redan 11 veckor sen skolavslutningen var, är det sjukt eller?
Sommaren 2010 trodde jag skulle bli den bästa någonsin, men så fel man kunde
ha då. Jag bråkade med min bästa vän, som jag inte träffade på en månad efter
det och då blev det nästan bättre än det någonsin varit. Och trodde det skulle
sluta toppen också, men nej tyvärr så blev det inte så.. :/

Började med att jag, Emma, Sofia och Frida åkte till Liseberg dagen efter
skolavslutningen och det var verkligen toppen även om det började spöregna
och Frida fick varmt kaffe utspillt över sig.


Den 15 var jag och alla underledare och ledare i gymnastikklubben på riddarön
och grillade och lekte och hade tävligar, riktigt roligt!

Norje Boke med Sally, där hon har sin stuga. 4 underbara dagar med min
bästa kompis med sol och mys, inget bad faktiskt för det var så stans kallt!
Det roligaste där var den där thailändaren som sa "åh, du sexig today" haha!


Halmstad med Frida, en enda dag hann vi med  mycket på. Sola och bada fötterna
för det var kallt. Spela minigolf där, Frida vann tror jag, jaja,, så dålig är jag inte.
Dricka slush och få en blå tunga,, och ta mycket fina bilder.

Sandviken med Frida, bada och sola för dagen, och solen tog som den oftast
gör när jag solar. Första gången jag badade i havet, och de var faktiskt inte
så kallt som jag hade trott, riktigt skönt och Fia kom också dit en liten stund.


Tredje filmen i twilight serien Eclipse har jag sett and I love it!

Böda var lätt det bästa på hela sommaren. Umgicks med Cilla som jag träffar
en gång om året, alltså på böda, men då spenderar vi två veckor tillsammans
i sol och bad och killraggning, awesome!
Och så brun som jag var när jag kom hem där ifrån har jag aldrig varit!


Hemma två dagar sen åkte jag till underbara hällevik i en hel vecka med endast
gymnastik, totaly awesome! Träffat världens bästa människor från kalmar och
en massa andra söta gymnaster.

Rix fm med världens bästa Frida. Där man träffade lite kul folk också.

Och så har jag såklart shoppat några gånger och umgåtts med mina underbara vänner och en massa mer.
Även om det inte var den bästa sommaren kommer jag alltid minnas den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0