Spindel besök!



Linda Kajsson va glad att det inte var du som såg den! Du skulle dött, för det gjorde nästan jag!

Igår när jag skulle gå och borsta tänderna och så skulle jag torka mig på handduken, och på den jag tänkte torka mig på satt det en fem centimeter stor spingel, jag som är rädd för små spindlar. Så det var bara att gå in till mamma och pappa och väcka dom, och pappa tyckte jag var töntig innan han såg den, men det var ju bara att lyfta ut handduken haha.

Emma skulle ju kommit vid nio men såklart så hade hon kollat fel så hon kommer elva.. ingen sovmorgon idag heller :(

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah, ja jag hade skrikit och sprungit i cirklar....=)

2010-08-16 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0