Syster o Jag!



En bild på mig och en bild på min älskade syster innan vi gick in till farmor!

Imorgon ska jag, mamma, Linda och pappa kanske? till mormor och jag ska ta med Lindas bröllopsklänning som hon inte använt så ska hon sminka mig, fixa håret och så ska vi ta lite bilder eftersom hon ska sälja den, fast det tycker jag inte hon ska, för då kan jag ha den på balen om 4 år :)

I morgon är ju sista dagen innan skolan börjar igen, så det blir väl och packa ner saker i min nya väska, men inte vet jag vad jag ska packa ner? Vad behövs första dagen? Jag går ju till halv tre, men på måndagarna ska jag egentligen gå till halv fyra hade min mentor skrivit till pappa.

Sista inlägget för idag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: ann-lo :)

hejsan svejsan !

alt bra denna dag ?

kramar ann-lo :)

2010-08-22 @ 06:30:25
URL: http://annloyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0