Tv hela dagen!



Tingeling!

Hur mår du Sanna? .. Mitt huvud sprängs emellan åt och mina mandlar  i halsen är blodröda, men annars mår jag toppen!
Tror inte jag har feber längre, känns inte så i alla fall, awesome!

Har varit hos mormor hela dagen och jag har för det mesta legat och kollat på tv. Kanske därför det känns som min feber är borta!? :)

Imorgon blir det ju Rix Fm i växjö med älsklings Frida, som jag inte träffat sen innan jag åkte till hällevik. Och imorgon ska fan i mig bli en kanondag. Vi åker med mamma, Emme och Melker till växjö eftersom dom ska fixa pass till lillfisen. Så vi åker ungefär vid ett.. så ska vi gå i affärer lite, så om jag hittar någonting får dom ta med det hem eftersom jag inte tänker dra på det hela kvällen.

Kvällen tillbringar jag med min älskling.. datorn och så kanske jag ska sätta på en film också.

kyss & smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0