(L)

Du är en vän som alla borde ha, en vän som har allt en vän ska ha.

Du är den som jag snackar med när jag känner mig som sämst, du vet hur
dåligt jag har mått i vissa tillfällen, det är du som vet om alla skit killar jag
har pratat med, och du vet precis hur det är, för du har varit med om samma
skit. När jag väl är med dig är jag så glad att just jag fick dig som bästa
vän, otroligt, jag den blyga och försiktiga tjejen har fått en så enormt
bra vän som dej. Jag kan knappt förstå det.
Jag hoppas verkligen att vi sitter i en varsin gungstol och stickar tröjor åt
våra barnbarn när vi är 80 år gamla, och pratar om våra roliga minnen
som ungdomar. Alla tok ryck vi fått, alla gånger vi försökt ragga killar,
men inte lyckats, haha! Vi ska vara lika galna som 80 åringar, och om
vi inte kommer sitta och prata med varandra i en varsin gungstol ska
jag i alla fall berätta om min ungdom för mina barnbarn och vad jag och
du gjorde.

jag älskar dej!

(personen vet att det är till henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0